AI-sterowana platforma oprogramowania CRM
Symanto to aplikacja oparta na przeglądarce, która została zaprojektowana w celu usprawnienia i poprawy wewnętrznego zarządzania relacjami z klientami (CRM - zarządzanie relacjami z klientami). Ten pakiet jest równie odpowiedni dla większych korporacji, jak i dla organizacji na poziomie przedsiębiorstwa.
Symanto, który przyjmuje wiele z podstawowych zasad znanych usług, takich jak Pipedrive Sales CRM, ma na celu przyjęcie "ludzkiego" podejścia w kontaktach z klientami, a nawet pracownikami. Dlatego zapewnia bardziej organiczne odczucia w porównaniu do standardowych metod.
Wykorzystanie psychologii
System Symanto znacznie podkreśla rolę psychologii w ramach procesu sprzedaży. Użytkownicy mogą nawiązać z klientami bardziej osobisty kontakt, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży i ogólnie poprawia zwrot z inwestycji (ROI).
Inteligentne podejście do CRM
Symanto wykorzystuje algorytmy oparte na sztucznej inteligencji i uczenie maszynowe, aby docenić metryki czasu rzeczywistego, takie jak nastroje klientów, atrakcyjność produktu i podobne tematy. Głównym celem jest zapewnienie użytkownikom poziomu wglądu, który znacznie przewyższa starsze strategie CRM.
Automatyczna analiza tematów
Ten program oprogramowania przegląda i zbiera miliony tematów związanych z branżą, a następnie grupuje je w odpowiednie kategorie. Następnie można wyodrębnić ważne informacje (takie jak ostatnie odpowiedzi na trwającą kampanię marketingową). Następnie te szczegóły są przekazywane odpowiednim interesariuszom, co pozwala im na przyjęcie znacznie bardziej proaktywnego podejścia do CRM jako całości.
Następny poziom relacji z klientem
Podczas gdy inne podobne aplikacje mogą być bardzo przydatne, takie jak Bitrix24, mogą wciąż wystąpić sytuacje, gdy firma chce zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki sztucznej inteligencji. W takich przypadkach Symanto może być mądrym wyborem.